1. Overleg
Aan de eerste ontmoeting: het overleg, besteden we veel aandacht. We proberen zo goed mogelijk het probleem / de opdracht te berijpen, maar ook voor wie het bestemd is. Ieder bedrijf of ondernemer heeft zijn eigen unieke stijl, klanten, aanpak en karakter. Dat proberen we zo goed mogelijk in de website te laten terugkomen. Vervolgens bespreken we een plan van aanpak.
2. Aan het werk!
Aan de slag! Tussendoor is er meestal ook nog overleg; we checken altijd of we de goede richting ingaan, en gaandeweg ontstaan er meestal vragen. We gaan soms langs bij onze klanten, soms komen ze bij ons langs, soms bellen we, emailen we of schuiven via wetransfer bestanden heen en weer. Het maakt ons niet uit hoe we communiceren, als we elkaar maar begrijpen!
3. Werk presenteren
De eerste versie wordt opgeleverd en besproken met de klant. Vaak komen er nog wat wensen bij, of er verdwijnen er een paar. De vormgeving wordt besproken en de inhoud.
4. Aanpassingen maken
In één keer de goede website opleveren zou heel mooi zijn, maar is meestal niet het geval. Dus na de bespreking gaan we weer hard aan het werk om de website perfect aan de wensen van de klant te laten voldoen.
5. Opleveren
Uiteindelijk wordt de website opgeleverd wanneer de klant tevreden is en we onze beloftes zijn nagekomen. We maken altijd een account aan voor de klant zodat hij/zij zelf kan inloggen in de website en toekomstige aanpassingen zelf kan maken. Tenzij dit niet gewenst is, dan houden wij alles in beheer.