BundleBit

werkt gewoon slimmer

Het slimme administratiepakket voor grote en kleine ondernemers. Met BundleBit heb je het ultieme gereedschap in handen voor relatie- en projectbeheer. Snel overzicht en inzicht in adresgegevens, projectinformatie, correspondentie, facturen, agenda, actielijsten, begroting, urenbrief. Je kunt handig gebruikmaken van de krachtige zoekmogelijkheden in BundleBit zodat het gewenste project of precies die ene brief met 1 druk op de knop voor je staat. Wat zijn mijn afspraken voor morgen? Wat is het doorkiesnummer van die contactpersoon? Hoeveel lopende projecten zijn er op dit moment? Is die mailing al verstuurd?

BundleBit geeft hierop het antwoord, Snel en simpel.

Werken met modules

  • heldere interface
  • duidelijke navigatie
  • diverse rapportage mogelijkheden
  • snelle en uitgebreide zoekfunctie
  • krachtige database
  • werkt onder Mac, Windows èn Multiplatform

BundleBit geeft inzicht in het aantal lopende projecten op elk gewenst moment. BundleBit geeft overzicht omdat je actielijst direct voor je staat. BundleBit is slim omdat je alle gegevens makkelijk kunt vinden. BundleBit is effectief, omdat gegevens automatisch worden opgeslagen.

De modules van BundleBit

  • CRM/Relatiebeheer
  • Projectbeheer
  • Begroting
  • Offertes
  • Facturen
  • To-do
  • Agenda
  • Urenbrief
  • Registratie inkoop

CRM / Relatiebeheer

De basis van BundleBit is een digitaal adresboek. Elke firma heeft een ‘kaart’ met daarop overzichtelijk alle relevante informatie bij elkaar. Naam en adresgegevens, de verschillende contactpersonen, tot welke rubriek (klant, leverancier, prospect, …) het bedrijf hoort.Met de handige zoekfunctie staat vrijwel direct de juiste kaart voor je klaar:

  • met 1 druk op de knop staat de juiste kaart op het scherm met daarop alle relevante (klant)informatie
  • van daaruit heeft u direct toegang tot de verschillende projecten
  • alle correspondentie, notities, aantekeningen en een actie-overzicht overzichtelijk bij elkaar
  • vanuit het centrale adresboek maakt u eenvoudig nieuwe brieven en offertes, of kunt u nieuwe projecten definiëren.

Door het eenvoudige koppelsysyteem van BundleBit gaat archiveren eigenlijk vanzelf en is de historie van een klant altijd binnen handbereik. In Bundlebit staat alle informatie van klanten, prospects en leveranciers bij elkaar. Tel daar alle contactpersonen, offertes, notities en projecten bij op. Een hele klus om snel te vinden wat u zoekt, denkt u. Niet voor Bundlebit! In Bundlebit zijn de zoekfilters krachtig, zoeken = vinden!

Projectbeheer

BundleBit geeft een helder overzicht van lopende projecten, actualiteit en historie en per project krijg je eenvoudig zicht op de status van een project en heb je overzicht over alle eraan gekoppelde informatie. Een of meerdere fases met bijbehorende begroting. Verstuurde brieven en offertes, aantekeningen en afspraken. Daarnaast is het mogelijk pdf documenten, Word, Excel en powerpoint toe te voegen aan een project en kun je alle soorten bestanden toevoegen aan je project.

Vanuit een project kun je op verschillende manieren een factuur aanmaken, bijvoorbeeld op basis van de begroting of op basis van nacalculatie. U heeft niet alleen snel en makkelijk overzicht per project, maar ook door alle projecten heen. Het beheer van een groot aantal projecten tegelijk is met BundleBit eenvoudig uitvoerbaar; de projectmap wijst u de weg.

  • Was is de actuele status van dit project?
  • Hoeveel uren zijn er begroot
  • Wat is de laatste versie van de offerte voor dit project?
  • Kunnen mijn Excel-berekeningen ook in BundleBit?
  • Kan ik dat rapport in Word ook koppelen aan BundleBit?
  • Nooit meer zoeken op de server waar dat ene document is gebleven, u opent het rechtstreeks vanuit BundleBit.
  • Ook voor uw collega’s zijn alle documenten nu makkelijk te vinden omdat het in BundleBit staat.

Iedere module in BundleBit biedt de mogelijkheid om gegevens in een sorteerbare lijst te tonen, zodat je snel door een reeks gegevens kunt bladeren. Een lijst met lopende projecten, of een projectlijst voor uw weekbespreking is simpel te creëren. Dus vlak voor de vergadering met de meest recente gegevens aankomen is met BundleBit heel vanzelfsprekend!

Alles op een rij:

  • brieven, offertes, facturen, afspraken, notities en documenten per project gerangschikt
  • losse bestanden uit uit Word, Excel, Powerpoint, pdf, afbeeldingen upload je per project
  • direct te openen vanuit BundleBit: PhotoShop, Illustrator, InDesign, PDF etc.
  • stel zelf projectlijsten samen met relevante data

Eenvoudig en offertes maken

Als je bij een project een offerte aanmaakt, dan staat er in 1 keer een geadresseerde offerte voor je klaar. Werk je vaak met standaardteksten dan kun je het opstellen van een offerte verregaand automatiseren, door gebruik te maken van de standaardoffertes, zogenaamde templates

Heb je een begroting aangemaakt in dit project, dan kun je op basis van deze begroting een complete offerte samenstellen

Met BundleBit stelt u eenvoudig nieuwe brieven op of gebruikt u kant- en- klare standaardbrieven, met of zonder uw eigen logo of huisstijl. Perfect geprint of als pdf per e-mail direct de deur uit. Alle medewerkers versturen brieven in dezelfde huisstijl gezien dat centraal is vastgelegd. Door het makkelijke adresbeheer in BundleBit staat er automatisch in 1,4 seconde een compleet geadresseerde brief klaar.

BBofferte

BundleBit slaat alle gegevens automatisch op. Continu terwijl u werkt. Zo raakt er nooit iets zoek. Een veilig
gevoel. En omdat de structuur van BundleBit ervoor zorgt dat alles op zijn plek staat, hoeft u ook nooit meer op zoek naar dat ene mapje waar die offerte per ongeluk in terecht is gekomen.

Factureren

In BundleBit kunt u op verschillende manieren een factuur maken:

  • factuur invullen naar eigen inzicht
  • factuur op basis van offerte
  • factuur op basis van begroting
  • factuur op basis van nacalculatie

BBfactuur

Factureren met BundleBit is kinderlijk eenvoudig. Perfect geprint of als pdf per email direct de deur uit.
Op uw eigen briefpapier, of in één van de meegeleverde factuur voorbeelden, met of zonder uw eigen logo.
Factureren zodra het kan, en klaar in 1,4 sec!

Agenda

Een makkelijk bij te houden agenda die volledig is verbonden met alle onderdelen van BundleBit.

BBagenda

Dat maakt werken wel zo overzichtelijk. BundleBit Agenda heeft een weekoverzicht. Iedereen heeft zijn individuele digitale agenda en een groepsagenda voor het hele bedrijf.

BundleBit koppelt dat ook nog eens aan het adresboek én aan het bijbehorende project. En dat allemaal in één agenda!

Actielijst / to-do

Heel gemakkelijk maakt u ‘even snel’ een notitie in BundleBit. Door de slimme koppeling is elke notitie altijd op de juiste plek terug te vinden. Zo kunt u gemakkelijk veel gedetailleerde informatie vastleggen en wordt BundleBit een perfect instrument om kwalitatief relatiebeheer toe te passen.

De actielijst in BundleBit ordent uw notities, zodat een ‘berg’ notities met het grootste gemak verwerkt kan worden

Urenbrief

Elke medewerker heeft zijn eigen digitale urenbriefje. U vult uren in per dag en binnen die dag per project.
U kunt altijd heen en weer bladeren en terug naar vandaag. Ook zonder uitgebreide privileges kunt u op elk moment een overzicht printen van de door u geboekte uren.

Als beheerder zijn er veel meer rapportage mogelijkheden:
– uren per medewerker
– uren per project
– uren per klant
– uren per periode

Urenregistratie en facturatie zijn in BundleBit zo op elkaar afgestemd dat na het invullen van uren en facturen het een kwestie van printen is geworden.

Inkoop / kostenregistratie

Ook het registreren van inkoop facturen is mogelijk in BundleBit. Koppel snel een inkoopfactuur aan de juiste leverancier en het juiste project. Daarmee wordt het mogelijk rapporten te genereren per leverancier, per klant, per project en per periode.

BundleBitlijst